Tuesday, November 2, 2010

:..: tetidow :..:

assalamualaikum w.b.t
salam manis khas tuk korg pencinta blog.....
hari ini merupakan hari selasa...
hari ini yang memenatkan untuk aku...
hari ini juga hari final present inglish communication....
memang meletihkan sebab buat keje last minute kan.. hehehe
dalam letih2 sampai tertidow plak aku...
tengah hari tadi sampai lewat masuk class... kakakakaka
sampai ada yang datang kejutkan... caiyalaaa tq yang rajin goncangkan pintu bilik aku...
law x alamatnya mmg xmasuk class er aku....
tidor xigt dunia torh!!!
petang repeat balik...
perh!! mmg terbaik la kawan..... tidor mmg syok er dapat2 plak ngah loteh cm nie...
hahahaha jap g smbung lek....
k r aku pon xley pke nk taip pe,...
pape pon selamat berjumpa lagi
chaw!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...