Monday, November 1, 2010

::debaran::

assalamualaikum.... w.b.t
haiii kawan!!!
adow sempat lagi beb nak tulis blog nie....
jam menunjukkan 09.10am..... perh!!
presentation coming soon... cuak gilerr nie... dpat kew aku wt erk???
hehehehe jadi patung hensem kt depan 2 kang.... kakakak
akunye product dh la comel lagi cute... malu kot....
"bangle mouse pad"..... kakaka nama nak gempak tp kalau korg tegok product 2 compom kutuk aku!!
aku xkesah... mmg ptot pon... hahahahaha
ek eley.... sory dh emosi n lari tajuk dah nie... hehehe
berdebar2 aku skrg nak tunggu turn tok present....
cam nak tercabut beb gua nye jantung,....
law ley cabut dh cabut letak kt tepi.... hahahahahahaha
nak demam semua ada... dah la final present...
duk dak duk dak duk dak.... jantung berbunyi...
nak terkencing pon de... hahahahah
cool khiwan.... 
pape pon harap member aku yang akan mnjadi magsa present bersama
harap bersedia.....
dunia akan menjadi seram sejuk!!!
hahahahah
k la aku nak relex2 dlu...
nt lpas nie aku update lain.... hahahaha\
chaw chincaw chinci....
byeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...