Sunday, October 31, 2010

..::mendung::..

assalamualaikum....

helooooooo semua...
tetibe plak cm gase nk tulis blog time2 cmnie....
bengang glew dowh!!!! perh bajet xbasuh kain igt hujan er.. hampih!!
mendung je lebih.... patut de pepatah "sediakan payung sebelum hujan..."
tol erk??? hahah aku pon xpasti... tp mmg hari nie nampak je nak hujan tp mendung je labih...
sampai plan nk keluar pun cancel... 

dalam2 mendung dapat berita best.....puan rasyidah dah selamat bersalin....!!
wey baby boy lagi... best nama dye... Rayyan Irfan bin Zuhaidy.... nanti anak aku pon nak letak cm 2..
kakakakak... berangan je lebih...
dalam2 mendung gak ko taw hubungan kawan ktorang dah okey... huhu kelakar xde pe sbenarnye..
mendung gak aku lom mandi.. huahuhuahuahau!! ish.. senyap aw nanti kantoi...

de lagi... dalam mendung2 langit dapat makan ketam.. wahh.. jangan jelos!! besar punyer...
xreti makan ngan nasi pon aku try gak.. 
pape pun hari mendung yang best dan agak membosankan...
huhuhu

k la aku pon xtaw nk taip pe lagi...
just nak pesan makan ingat orang belakang... sayang korang!!
kekekekeek
byeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...