Saturday, October 30, 2010

::kurus kering ke::

assalamualaikum w.b.t
salam sihat n kurus dri aku...hahahahaha
watzup penggemar pembaca blog...
alamak!! badan aku makin membesar la kawan... oh tidak!!! gemok melanda... cmnenie..
korang de tip tuk kurus ngan cepat x??? kahkahkahakahaka
ermmm...
burger...megge tomyam.. nasi lemak cafe... nasi ayam tomato... alamak sahabat baik aku er... hahaha
xpe korang.. nanti aku dah kurus baru korang tahu sape aku...
sekarang pewotz an... nanti dh xde baru korg ternga-nga hohohoo
yok yok ooo je!! poyor an.... hahahaha

nk kne ikot ke yang nie erk??? try tgak boley p x...

Beberapa aktiviti fizikal yang mudah untuk langsing 
A. Jalan cepat. Gunalah kasut yang cukup selesa dipakai agar kaki tidak melecet dan sihat
B. Gunakan tangga untuk naik ke tingkat atas. Jika terlalu tinggi,naik tangga untuk beberapa tingkat, kemudian sambunglah denagan menaiki lif
C. Renang adalah latihan menyeluruh. Berenang dengan laju dengan nafas yang dalam
D. Bersenam atau peregangan, sangat baik bagi otot-otot dan sendi-sendi yang kaku. Melenturkan otot dapat melancarkan peredaran darah
E. Tunggang basikal dan kayuh perlahan-lahan tetapi dalam tempoh yang lama. Ini dapat mencantik dan merampingkan peha."

 A ke sampai Z pon lom tentu ley lansing an.... hahah baik aq wat pe yang aku nak wat...
bak kata mak aku.. "makan la slagi buley makan nt dh sakit xbuley makan"
tol ke.. hahahah
pape pon korang fikir er sendiri....
peace khiwan!!! chaw

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...