Monday, September 24, 2012

03.00 PM

assalamualaikum w.b.t..
selamat petang hye smua.. hehehe.. uhh lega sudah baru jea habis presentation digital media project.. anw, tapi tu bukan cerita aku nk berkongsi bersama petang nie.. aq berkongsi masa berlalu tanpa menunggu sesiapa pon dan setiap masa itu adalah emas.. korang percaya tak setiap masa yang dilalui merupakan pengalaman dan pengajaran baik buat aku dan semua... aku mempunyai rakan rapat dan merangkap rakan bilik aku sendiri, sejak beberapa hari berperangai lain dari lain dan menjadi sautanda tanya.. alhamdulillah walau macam mana sekali pon perubahannya amat baik dan aku percaya HIDAYAH ITU MILIK ALLAH. Allah berhak memberi hidayah untuk sesiapa saja Dia mahukan.. aku tertarik denga kata-kata ini "kalau aku berubah harini jangan menanya hari semalam ku, kerana aku pun pernah menjadi manusia yang berdosa".. begitu indah hidayaNya aku sendiri menginginkan Lesen Besar itu tapi bagaimana aku sendiri tidak tahu bagaimana untuk memulakan. walau bagaimanapun aku mengharapkan peruabahan rakan aku ini berterusan InsyaAllah dengan pertolongan MU ianya menjadi tidak mustahil. Percayalah.. berita ini kalau menjadi satu reality pasti air mata gembira aku akan terkeluar sungguh indah.. :) perkongsian ini bukan untuk mengaibkan atau apa-apa cuma sekadar peringatan bersama menilai bagaimana untuk memulakanya.

sekarang turn presenter seterusnya, dalam diam satu per satu sudah terkeluar untuk menerangkan progress kerja. jadi aku ingin memberikan perhatian yang penuh tanda sokongan hahahahaha
nanti bila aku free aku share cite bersama bye..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...